Zaterdag 28/05/2022

Ook Don Bosco Haacht zet callcenter in

De Don Bosco Middenschool in Haacht, de school met de langste wachtrij van het land, maakt vanaf dit jaar ook gebruik van een callcenter. Dat zegt Veerle Van de Velde van het Mechelse LOP. “De school kiest voor een telefonische methode omdat ze vrezen dat hun computersysteem online aanmeldingen niet aan zal kunnen. Bovendien kun je in het secundair enkel rekening houden met het moment van aanmelden en is een telefooncentrale bijgevolg goed genoeg. Voor onze andere scholen is een centraal systeem niet nodig. Daar zijn geen wachtrijen”. De inschrijvingen in Don Bosco zouden na Pasen beginnen. (KH)

Meer over

Nu belangrijker dan ooit: steun kwaliteitsjournalistiek.

Neem een abonnement op De Morgen


Op alle artikelen, foto's en video's op demorgen.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar info@demorgen.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234