Zaterdag 29/01/2022

NieuwsAtletiek

Nafi Thiam wordt steeds grotere merknaam

Nafi Thiam op een Red Bull-blikje. Beeld Wilhelm Westergren
Nafi Thiam op een Red Bull-blikje.Beeld Wilhelm Westergren

Het succes van Nafi Thiam vertaalt zich nu ook naar de supermarkt. De olympische kampioene prijkt voortaan op blikjes Red Bull.

Redactie

“Hoe cool is dat? Het geeft me vleugels om door te gaan, te blijven dromen en nieuwe doelen te stellen”, zegt ze in een promopraatje. In België zullen een miljoen Thiam-blikjes worden verkocht. Ze zijn vanaf nu beschikbaar.

Thiam krijgt ook haar eigen game op Instagram. Daarin kunnen spelers de onderdelen van de zevenkamp uitproberen. Bedoeling is om een zo hoog mogelijke score te halen en die te delen. Wie dat doet, maakt kans op een meet-and-greet met Thiam.

Meer over

Nu belangrijker dan ooit: steun kwaliteitsjournalistiek.

Neem een abonnement op De Morgen


Op alle artikelen, foto's en video's op demorgen.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar info@demorgen.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234